פעילויות מיוחדות לעובדים ומנהלים

פעילויות מיוחדות לעובדים ומנהלים

מאמרים

הגדירו מטרה לפעילות

נסו בשלב הראשון לברר לעצמכם מה המטרה העיקרית של הפעילות:
גיבוש צוותי וחברתי, שיפור מיומנויות שונות: ניהול זמן, קבלת החלטות, פתרון קונפליקטים, עבודת צוות, חשיבה יצירתית או .. סתם יום /ערב של פינוק/העשרה/כיף (גם זה מותר).
בשלב הבא, נסו להתאים את אופי הפעילות לאופי העובדים והמנהלים בארגון: גיל, מגדר, מנטליות ואופי. כל נסיון לחרוג מהשגרה ולחשוף את העובדים לפעילות חדשה, הוא מבורך, אבל אל תביכו את העובדים שלכם בהתנסויות שעלולות להיות קשות או לא נעימות להם.

קצת חברים, קצת גוגל

הרימו טלפון לחברים. כל אחד מהם ודאי התנסה לא פעם בפעילות כזו או אחרת. קבלו המלצות חיוביות, שליליות, תובנות וטיפים.
בדקו אתרים ברשת. יש מגוון רחב מאד של פעילויות שלא הייתם מודעים להן: טיולי סגווי, מלחמות פיינטבול, סדנאות צחוק, מודעות או יוגה, סדנאות חוויתיות לבישול, אפיה או אומנות ועוד.

קצת דיסקרטיות, קצת שיתוף

התייעצו עם מדגם מייצג ואמין עליכם של עובדים מתוך הארגון. שימרו על דיסקרטיות ואל תשתפו את כולם. שיתוף מוגזם עלול ליצור מחלוקות ואי נעימויות.

האצילו סמכויות

ארגון ותכנון פעילות הגיבוש הוא לא פרוייקט של המנהל ולא בהכרח של מחלקת משאבי האנוש או הרווחה. תוכלו למנות את אחד העובדים כאחראי לארגון הפעילות.

בחרתם פעילות? שווקו אותה

פעילויות חברה וגיבוש הן עפ”ר חוויה מהנה לכולם, אך רבים מהעובדים בכל זאת נרתעים וחוששים לקראתה. הפיגו את החששות, ספרו להם (רק קצת) ממה שמחכה להם, שתפו אותם בהמלצות הנפלאות שקיבלתם וברושם החיובי שלכם. צרו ציפיה!

העניקו לעובדים מזכרת מהפעילות:

חולצות רקומות או כובעים רקומים עם לוגו חברה, ישוו לפעילות שלכם מראה ותחושה של גיבוש אמיתי.

בהצלחה!

פעילויות מומלצות לעובדים ולמנהלים:

סדנאות אפייה ארגונית

אפייה ארגונית, בניהולה של נילי לנדאו מרקיאר, מובילה בתחום הפיתוח הארגוני cאמצעות סדנאות בישול וסדנאות אפייה עבור מנהלים, עובדים וראשי צוותים בארגונים, חברות ומוסדות שונים. לאפייה ארגונית מגוון סדנאות במגוון נושאים ניהוליים ארגוניים כמו תקשורת בינאישית אפקטיבית, עבודת צוות יעילה, ניהול זמן ועוד בהתאמה לצרכי הארגון ועובדיו.

ויטראז’ ופסיפס זכוכית:

סטודיו מולכו לויטראז’ מציע פעילות חוויתית באוירה כפרית קצת אחרת. פעילות יצירה של ויטראז’ זכוכית ופסיפס. בקרו בגלריה באתר התרשמו מיצירות האמנות ומהמלצות המשתתפים בפעילות הגיבוש.

הפוסט הבא
הכנת הקובץ לרקמה ממוחשבת – הטעות השלישית
הפוסט הקודם
זכרונותיה של דיגיטייזרית
צרו קשר