פאצ’ים בהזמנה אישית

המרכז הישראלי לרקמה ממוחשבת, מזמין אתכם ליצור פאצ’ים מיוחדים בהזמנה אישית (למגוון רחב של שימושים), פאצ’ים לקבוצות טיולים לזיהוי הקבוצה והציוד, פאצ’ים לקבוצות ריצה, לקבוצות רכיבת אופניים, לקבוצות ג’ודו, קראטה ועוד. אצלנו תהנו משירות אדיב, מקצועי ופאצ’ים איכותיים ברזולוציה גבוהה.

ניתן לייצר כמות עותקים זהים לפי דרישת הלקוח, לפרטים נוספים צרו עימנו קשר בטלפון: 054-750-4593 או דרך דף צור קשר.

פאצ’ים רקומים בהזמנה אישית

לפאצ’ים שימושים רבים גם בעולם העסקי וגם בעולם הפרטי, בעולם העסקי השימוש העיקרי יהיה פאצ’ים עם לוגו או סמל העסק לפרסום/ קד”מ/ מיתוג העסק. את הפאצ’ים ניתן לרקום ישירות על גבי בגדי עבודה, לתפור את הפאץ על בגד העבודה או להצמיד לפאצ’ים וולקרו להצמדה והסרה על פי הצורך (למשל העביר סמל יחידה או שם מחליפת מדים אחת לשנייה).
בעולם הפרטי לעומת זאת, נראה שימוש בפאצ’ים כסמל בית ספרי שיכול לעבור מחולצה לחולצה, קפוצ’ון/מעיל, ניתן להכין פאצ’ים היתוליים לפורים או חגים ואירועים כאשר יש רצון לייחד את המשתתפים.

בתחום הספורט קבוצות בענפי ספורט מגוונים נוהגות לעטר את מדי הקבוצה בסמלי הספונסרים ולעיתים מייצרים פאצ’ים בהזמנה אישית על מנת לציין יום ייחודי בו משתתפת הקבוצה לוקחים חלק. למשל ימי התרמה בקהילה, ימי ספורט יחידתיים, מרוצים מיוחדים וכו. ניתן לייצר פאצ’ים בהזמנה אישית לכל אירוע.

גדלים וסוג סגירה של של פאצ’ים בהזמנה אישית

במרכז הישראלי לדיגיטציה ורקמה ממוחשבת תוכלו למצוא פאצ’ים בגדלים, צורות וצבעים שונים, כאשר הקוטר המינימלי לפאץ הוא 2 סנטימטר והקוטר המקסימלי הוא 38 סנטימטר.

סגירת הפא’ץ מתבצעת בשתי דרכים שונות: הדרך הראשונה היא סגירה על ידי רקמה/תפירה של השוליים. שולי הפאץ’ הופכים בדרך זאת להיות כמסגרת אשר צבע השוליים והעובי ניתנים להתאמה כחלק אינטגרלי מדוגמת הפאצ’ים.
דרך סגירה שניה היא סגירה על ידי חום. שיטה זו מעניקה גמישות רבה מבחינת עיצוב קווי הגבול החיצוניים. ניתן למשל ליצור פאצ’ים בהזמנה אישית ללא מסגרת ולשלב ולהטמיע אותם בעיצוב הבגד.

את הפאצ’ים ניתן לתפור על סוגי בדים שונים ובמקומות בולטים לעין. לדגמא: פאץ’ רקום על כובע, תפירת פאץ’ על מעיל או ג’קט, תפירת פאצ’ים על תיקים/תרמילים, צעיפים ועוד.

שימושים נפוצים בפאצ’ים בהזמנה אישית

יצירת פאצ’ים בהזמנה אישית לטיולים ארוכים
ניתן להטביע פאצ’ים בהזמנה אישית ישירות על התרמיל והתיק האישי. פאצ’ים לזיהוי אישי וייחוד קבוצת מטיילים כחלק מהתארגנות לקראת יציאה לטיול ממושך. כאשר יוצאים לטיול עם חברים בודדים או בקבוצה קטנה מאורגן עצמאית. טיול ליעד הכולל מסלולי פעילויות מגוונות ובו גם מסלולי הליכה ביערות, הרים, נחלים נהרות מפלים, עם נופים עוצרי נשימה לצד ביקור באטרקציות אורבניות כגון מוזיאונים, שווקים, וכו’ (למשל “טיול אחרי צבא” ).
אתם מתניידים ממקום למקום עם תרמיל הגדול, שק שינה ולעתים אף אוהל או מזרן בתחבורה ציבורית או נסיעות מאורגנות אד הוק. לאחר סיום אטרקציה או מסלול, כאשר מגיע הזמן לעבור ליעד הבא תופסים רכבת או אוטובוסים התחבורה הציבורית הזמינה וכל הציוד מרוכז באזור מסוים.
כאשר מגעים ליעד ויש לאתר הציוד האישי בערמות הציוד מתעורר קושי ולעיתים חלות טעויות בזיהוי הציוד. יש קושי לאתר את הציוד האישי של חברי הקבוצה ולעיתים אף להבחין בתוך הקבוצה מה של מי…
פאצ’ים בהזמנה אישית מאפשרים יצירת זיהוי ברור של הציוד האישי וניתן לכלול בו גם זיהוי אישי. הפאצ’ים שלנו הינם בעלי עמידות גבוהה.
ישנם לא מעט סיפורים על מטיילים, אשר לקחו בטעות תרמילים של אנשים אחרים עקב בלבול בין שני תיקים זהים, ונאלצו להשקיע מאמצים רבים, על מנת להחליף את הציוד ולהחזיר לעצמם את ציודם שלהם.

פאצ’ים בהזמנה אישית הזמנה וייצור

אנו המרכז הישראלי לדיגיטציה ורקמה ממוחשבת ממליצים לכם לעצב פאצ’ים ייחודיים לכם או לקבוצה שאיתה אתם מטיילים. אנו נכין עבורכם הדמיה ממוחשבת צבעונית. בדיוק כפי פא’ץ יראה. נעביר לכם את ההדמיה לאישור ורק לאחר אישורכם, נתחיל בייצור הפאצ’ים במספר העתקים לפי דרישתכם.

תפירת פאצ’ים שהוכנו באופן ייחודי לכם או לקבוצתכם, על גבי התרמילים או פריטי ציוד (תיקי יום, פאוצ’ים וכו’) או פריטי לבוש שונים (כגון מעילים, כובעים וכו’), יעניקו לכם ייחודיות וכלי לזיהוי של חברי הקבוצה והציוד בכל מקום בו תהיו.

דוגמאות לקבוצות וארגונים אשר עושים שימוש בפאצ’ים בהזמנה אישית

השימוש בפאצ’ים בהזמנה אישית פופולריים מאוד בקרב קבוצות מטיילים, ומטיילים בודדים אך לא רק… קבוצות המזמינות פאצ’ים ייחודיים לדוגמא: תגלית, שבטי צופים, מטיילים בשביל ישראל, חברי תנועת השומר הצעיר ותנועות נוער רבות נוספות, מכינות קדם צבאיות וכדומה.
אנו מייצרים פאצ’ים זהים עבור אותה קבוצה, על מנת לזהות את חברי הקבוצה והציוד גם במקומות הומי אדם וריכוזי ציוד.

יתרונות של הפאצ’ים ברקמה ממוחשבת על הדפס או אמצעי סימול וייחוד אחר.

  • פאצ’ים עמידים לטווח ארוך באופן משמעותי
  • פאצ’ים שומרים על מראה מקורי גם לאחר כביסות מרובות
  • פאצ’ים שורדים גם בתנאי שטח ומזג אוויר קיצון (שמש, גשם, שלג וכו’).
  • אפשרות להכנת מספר עותקים זהים של פאצ’ים ברקמה ממוחשבת, בכמות גדולה מאוד תוך שמירה על המראה המקורי. ואף לשחזר את הקובץ במידה ונשמר באמצעים דיגיטליים.

זכרו פאצ’ים בהזמנה אישית יכולים לשמש למזכרת ארוכת ימים של חוויות שבהם עשינו שימוש בפאצ’ים אלה

המרכז הישראלי לרקמה ממוחשבת, מזמין אתכם ליצור פאצ’ים מיוחדים בהזמנה אישית (למגוון רחב של שימושים), פאצ’ים לקבוצות טיולים לזיהוי הקבוצה והציוד, פאצ’ים לקבוצות ריצה, לקבוצות רכיבת אופניים, לקבוצות ג’ודו, קראטה ועוד. אצלנו תהנו משירות אדיב, מקצועי ופאצ’ים איכותיים ברזולוציה גבוהה.

ניתן לייצר כמות עותקים זהים לפי דרישת הלקוח, לפרטים נוספים צרו עימנו קשר בטלפון: 054-750-4593 או דרך דף צור קשר.

צרו קשר