רקמה על חולצה – לוגו ועוד.

על פי רוב רקמה על חולצה, הכוונה לרקמת לוגו או שם עסק. אנו ברקמה ממוחשבת מציעים לכם משהו אחר, שונה, חולצות עם רקמה לעסקים במקומות לא שגרתיים, לדוגמא, רקמת מסר, בין אם מסר שיווקי או רעיוני, בהמשך ניתן דוגמאות נוספות, לפרטים נוספים התקשרו לטלפון: 054-7504593 או דרך צור קשר באתר.

רקמה על חפתים וצווארונים

בעבר כפתורי חפתים היו המתנות המקובלות עבור אנשי עסקים. כאשר על כפתורי החפתים היו ראשי תיבות או סמלים קטנים המציינים משהו משמעותי עבור אותו אדם. מתנות אלו היו נחשבות יוקרתיות ומשדרות רמה סוציו-אקונומית גבוהה. בעשור האחרון כפתורי החפתים נעלמו ובמקומם נכנסה הרקמה על החפתים.
בזכות הטכנולוגיה המתקדמת, איכות הרקמה הגיעה לרמות חדשות איכותיות ומרשימות. כיום ניתן לראות יותר אנשי עסקים, עו”ד, מנהלים ועוד, הרוקמים על החפתים, צווארונים ואף על כיס החולצה, סמלים או את ראשי התיבות המסמלים את שמם או את החברה בה הם חברים. כדי לשמור על מראה יוקרתי ומכובד רוב הסמלים וראשי התיבות ירקמו מחוטים בצבע כסף, זהב או שחור.

שדרוג חולצה מכופתרת

איך ניתן לשדרג את החולצות המכופתרות? כאשר מדובר בחולצה המיועדת לפגישות עסקים ניתן לרקום את ראשי תיבות על החפתים או על צווארון החולצה כמו שהזכרנו קודם.
כאשר רוצים לשדרג את החולצה עבור מסיבה או תחפושת לחג פורים ניתן לרקום על גב החולצה או על החזה סמל או משפטים המתאימים לאותה תחפושת לדוגמאות:

  • תחפושת של שב”ס – לרקום בצד שמאל את השם פרטי ושם משפחה, בצידה הימני לרקום שירות בתי הסוהר ולרקום דרגות על הכתפיים.
  • חולצות ליום המשפחה עם תמונות הילדים רקומים בגב החולצה ועל הצווארון את השמות.
  • חולצות לראש השנה: לרקום תפוח בדבש על כיס החולצה, בצווארון לרקום דבורים וכדומה.
  • ועוד

ישנם חולצות עם כפתורים נסתרים, כאשר ניתן לרקום לאורך החולצה על הבד אשר מסתיר את הכפתורים צורות או טרייבלים מיוחדים אשר יתנו לחולצה סטייל ייחודי.

מוצרים נוספים עליהם ניתן לרקום ע”י רקמה ממוחשבת

רקמה ממוחשבת נמצאת בעולם האופנה כבר המון שנים, ניתן לראותה כמעט על כל פרטי לבוש, ההנעלה והאקססוריז לדוגמא: ג’קטים אלגנטים או ג’קטים ליום יום, ג’ינסים, תיקים, ארנקים, נעליים, חולצות, צעיפים, סריגים ועוד.

בתחום המתנות רקמה ממוחשבת נמצאת אף היא, רקמה על מגבות, רקמה על מצעים, שמיכות, חלוקי רחצה ועוד. כאשר ניתן לרקום תאריכים, ציורים, הקדשה אישית, שילוב של תמונה וכיתוב.

רקמה על חולצה מכופתרת יכולה להיות גם חולצה לחגים ושמחות. אצלנו ברקמה ממוחשבת תיהנו מרקמה איכותית ומקצועית, שירות אדיב ויחס אישי. לפרטים נוספים התקשרו לטלפון: 0547504593 או דרך הצור קשר באתר.

צרו קשר