חולצת פולו איכותית לעובדים

חולצות פולו

זקוקים לחולצות פולו איכותיות עם הלוגו? רוצים שנפיק לכם מוצר מוגמר ונשלח אילכם?  אצלנו מחיר החולצה כולל את רקמת הלוגו! מלאו עכשיו את הטופס, המדים בדרך אילכם…

הינה מה שאומרים אילו שכבר השתמשו בשירותנו:

חולצות פולו עם לוגו ברקמה ממוחשבת

חולצות פולו רקומות הן חולצות פולו שעליהן רקום לוגו או מוטיב כלשהו. מסיבה זו, חולצות פולו עם רקמה הן פופולאריות מאד בקרב חברות ועסקים אשר מבקשים להפיץ את שם העסק או החברה ברבים, ובכך לקדם ולפרסם את החברה ומוצריה. החולצות מגיעות במבחר רחב של גזרות, כך שניתן להתאים את החולצות המבוקשות לגברים, נשים או ילדים.

בנוסף, חולצות הפולו מגיעות במגוון רחב של צבעים, מידות ואף סוגי בד שונים. רוב היצרנים העוסקים ברקמה ממוחשבת על חולצות פולו מתאימים את רקמת הלוגו בהתאמה אישית לבקשת הלקוח. רקמת הלוגו בדרך כלל כבר כלולה בהצעת המחיר. כמו כן, הזמנות גדולות זוכות בדרך כלל גם להנחה. חולצות פולו עם רקמת לוגו הן בדרך כלל בעלות שרוולים קצרים. עם זאת, ניתן לספק גם חולצות פולו בעלות שרוולים ארוכים ללקוחות המעוניינים בכך.כאמור, החולצות מגיעות במגוון רחב של סוגי בד, גזרות, ומרקמים (טקסטורה).

ישנם כמה סוגים נפוצים של חולצות פולו: פולו ספורט, חולצות פולו ללבוש יום יומי, חולצות פולו נמתחות (אלסטיות), וסוגים נוספים.שוק העסקים המודרני, הוא תחרותי יותר מאי פעם. כל בעל עסק נאלץ להתחרות עם בעלי עסקים דומים רבים. לכן ישנה חשיבות רבה לבולטות של כל עסק אל מול מתחריו.מיתוג ועיצוב תדמית הן היום מילות המפתח בתחום השיווק, ומהווים אבן דרך מרכזית בדרך לרכישת לקוחות חדשים. רוב בעלי העסקים מבינים היום כי הדרך הטובה ביותר להתמודד אל מול המתחרים היא על ידי בידול והבלטה של העסק אל מול עסקים אחרים מסוגו.

חולצות פולו, כובעי מצחייה, חולצות כותנה וסוגים אחרים של פריטי לבוש, הם דרך פשוטה ויעילה לקידום שם עסק או לוגו שנישא על מדי העובדים. כך ניתן לפגוש מהנדסים, עובדי חברות תקשורת ופועלים מתחומים שונים לובשים בגדי עבודה אשר עליהם רקום לוגו החברה בה הם עובדים. עובדים אלה מסתובבים בקרב קהל הלקוחות, הספקים ושאר האנשים בהם הם פוגשים במהלך יום העבודה, וכך מפיצים את שם החברה והלוגו שלה ברבים. רקמה ממוחשבת של לוגו על פרטי ביגוד הינה אפיק פרסומי זול ואפקטיבי עבור בעלי עסקים.חברות ועסקים רבים נעזרים ברקמה ממוחשבת של לוגו על פרטי לבוש למטרות של קידום ושיווק עסקים. כמו כן רקמת לוגו על חולצות משמשת דרך זולה ופשוטה לייצור מדי עבודה אחידים וייצוגיים לעובדים.

הביגוד הוא לרוב פשוט ויום יומי, אך משדר מקצועיות ורצינות. חולצות פולו למטרות של קידום הן פתרון שיווקי מצוין גם עבור מועדונים מסוגים שונים (מועדוני ספורט, מועדוני אופנוענים, מועדוני מעריצים ועוד). למעשה, כל גוף שמעוניין להרחיב את החשיפה של הקהל הרחב ובתוכו של קהל לקוחות פוטנציאלי לפעילותו ולקיומו,יוכל להפיק תועלת רבה מהפצת חולצות פולו עם לוגו רקום למטרות קידום ושיווק.

בין הגופים והגורמים הרבים שכבר נהנים מפרסום בדרך זו נמצאים: פאבים ומועדונים, קבוצות ספורט (כדורגל, כדורסל, רוכבי אופניים ועוד), חברי מועדונים שונים (מועדוני אופנוענים, מועדוני נהגי מכוניות מרוץ) ועוד. דרך נוספת לפרסום העסק היא על ידי חלוקת חולצות פולו עם לוגו רקום כמתנה או פרס ללקוחות בזמן מבצע, או סתם מתוך רצון לפנק לקוחות נאמנים. ברקמה ממוחשבת ניתן להשתמש גם למטרות אמנותיות.

בעזרת הרקמה ניתן לעטר סוגים שונים של בדים בדגמים אמנותיים מורכבים הנרקמים בסוגי חוט שונים. התוצאה אינה נופלת מרקמה אמנותית הנרקמת בעבודת יד, אלא רק מהירה ממנה. עיצובים אמנותיים ברקמה משמשים גורמים רבים בתחום תעשיית הטקסטיל, ביניהם: מעצבי ומעצבות אופנה המבקשים לרקום דוגמאות עדינות על בגד, מפעל אופנה המייצר ליין של בגדים עם רקמה. אביזרי יודאיקה רקומים, חופות רקומות ועוד.

ברקמה ממוחשבת עיצוב הדוגמה נעשה על גבי המחשב, אשר מעביר בסופו של דבר את פקודות הרקמה למכונה. על גבי המחשב ניתן לעצב עיצובי רקמה מרשימים, עדינים ומורכבים. למעשה, כל סוגי הרקמה ניתנים לישום על גבי חולצות פולו: רקמה של לוגו לחברות עסקיות או גופים אחרים, רקמה של טקסט, או רקמה של דגמים אמנותיים, מוזנים למחשב באמצעות תכנת דיגיטציה מיוחדת.

דוגמת הרקמה נרקמת על בד החולצה בכמה רבדים של תפרי רקמה, אמצעי המקנה לרקמה נפח ומרקם מרשימים. לסיכום ניתן לומר כי רקמה ממוחשבת היא דרך זולה, מהירה ויעילה לפרסום עסק על ידי רקמת לוגו על גבי כל סוגי מדי העבודה, חולצות מסוגים שונים וכובעים.

רקמה ממוחשבת משמשת גם כדרך ליצור גאוות יחידה בקרב קבוצות ספורט ומועדוני חובבים או מקצוענים בתחומים שונים, על ידי רקמת לוגו ושם הקבוצה על חולצות פולו, מעילים וכובעים. הדיוק, הגיוון והמהירות של הרקמה הממוחשבת הופכים אותה לאידיאלית עבור תעשיית האופנה והטקסטיל על כל סוגיהם כשחולצות פולו הן הפופולאריות ביותר.

חולצות פולו, חולצה של פולו, חולצות פולו עם לוגו, לקמת לוגו על חולצת פולו

Call Now Buttonצרו קשר