בגדי עבודה עם רקמת לוגו

בגדי עבודה ומדים

  • זקוקים למדי יצוג עם רקמת לוגו איכותית?
  • רק אצלנו מחירי המדים כוללים את רקמת הלוגו!
  • מלאו עכשיו את הטופס, והמדים כבר בדרך אילכם.
הינה מה שאומרים אילו שכבר השתמשו בשירותנו:

המרכז הישראלי לרקמה ממוחשבת מציע לבעלי עסקים וחברות רקמה על בגדי עבודה, מדים או מדי ייצוג. רקמה איכותית של לוגו או סמל החברה על בגדי עבודה ישוו למדים מראה איכותי וייצוגי. ריקמה ממוחשבת צברה שנים רבות של ותק ונסיון בעבודות רקמת לוגו על חולצות, מדים ובגדי עבודה. לוגו רקום על חולצה, חלוק אחות או רופא, מקרין מראה איכותי ומרהיב.

לכל עסק מצליח יש גאוות יחידה. העובדים המזדהים עם מקום עבודתם גאים להסתובב לא רק במקום העבודה אלא גם בדרך אליה, בגדי עבודה ומדי ייצוג רשמיים של מקום העבודה ועליהם מתנוסס בגאווה לוגו החברה לה הם שייכים ובה הם שותפים מלאים להצלחה. ב”רקמה ממוחשבת” רקמת הלוגו שלכם תהיה האיכותית ביותר, אנחנו נעשה הכל ליצירת הרקמה המושלמת, ונפיק לכם מדי עבודה או בגדי עבודה לכל עסק.

להבדיל מהדפסת לוגו על מדים, רקמה עמידה יותר, שורדת את הכביסות המרובות שעוברים בגדי העבודה ומושכת יותר את עיני המתבונן. ניתן לרקום על מדים או חולצות מכל סוג או דגם לוגו, סמל עם או ללא שילוב כיתוב. רקמה ממוחשבת מעניקה הנחות ומבצעים עבור הזמנת כמויות של פריטים כגון חולצות המדים.

רקמה ממוחשבת מספקת רקמה על חולצות, רקמה על בגדי עבודה, רקמה על כובעים וכל מוצרי קידום מכירות ופרסום. פנו אלינו וקבלו שירות מהיר, יחס אישי, ייעוץ והתאמה אישית לצרכיכם ועבודה מקצועית ואיכותית. דיגיטציה ורקמה זו המומחיות שלנו! מתכננים פעילויות גיבוש לעובדים או למנהלים? פנו אלינו.

מדים, בגדי יצוג, בגדי עבודה.

Call Now Buttonצרו קשר