רקמה ליחידות הצבא

סמלים ותגי יחידה

  • זקוקים לסמל היחידה ברקמה?
  • רקמת פאצ’ים ותגים באיכות חסרת פשרות!
  • כל צורכי הרקמה לחילות השדה האוויר והים.
  • הנחות משמעותיות לחילים בסדיר.

אתם רוצים באמת לשמח את החייל המורעל שלכם במתנה ייחודית? הזמינו לחבריכם לנשק, לבנכם או בתכם מתנה מקורית ואיכותית?

פא'צ דגמים

סמלי יחידות צה”ל

ברקמה ממוחשבת נכין לכם תוך עשרים וארבע שעות קובץ דיגיטציה ברמה הגבוהה ביותר בארץ, ואחרי שתאשרו אותו נרקום עבורכם בעזרתו תגי יחידה, סמלי יחידות צה”ל והחיילות השונים על גבי פאטצ’ים, חולצות, כובעים, רצועות נשק, פאוצ’ים, פליזים, תיקים או כל פריט אחר שתבחרו.

רקמה ממוחשבת – המרכז הישראלי לשירותי רקמה ודיגיטציה, מבטיחה לכם תגי יחידה וסמלי יחידות ברקמה איכותית, עשירה ומדויקת ובעיקר עמידה לכל תנאי מזג האוויר וסוגי הכביסה. סמלי יחידות כגבעתי, גולני, צנחנים וכל יחידות צה”ל.

תוכלו גם לשלוח אלינו כל סמל יחידה או תג יחידה אותו תרצו לרקום ואנו נבצע את העבודה האיכותית ביותר על כל פריט שרק תבחרו. ניתן לצרף כיתוב, אייקון אחר לבחירתכם, לציין אילו צבעים אתם רוצים, את הגודל והמיקום המדויק של הרקמה על גבי הפריט, להוסיף שמות ודרגות צה”ליות ותוך זמן קצר ניצור עבורכם ריקמה באיכות שאין לאף אחד אחר.

ברקמה ממוחשבת יש לנו חולשה לחיילים, ולא משנה מאיזה יחידה תפנו אלינו, אצלנו תקבלו עבודה מהירה, איכותית ומקצועית בהנחה משמעותית רק לחיילים! רוצים לראות דוגמאות, לקבל הצעת מחיר או אולי יש לכם שאלות נוספות ואתם רוצים ללמוד על רקמה אומנותית קצת יותר? או לקרוא אודות רוקמת החלומות שלנו? הצטרפו גם אתם למאות חילים וקצינים מרוצים, ותנו לרקמה ממוחשבת לרקום לכם מציאות העולה על כל דמיון.

ברקמה ממוחשבת אנו מחויבים להפקת רקמה ממוחשבת באיכות מרבית, בתהליך קצר, יעיל וחסכוני. אנו נקדיש כל זמן שיידרש להבין מה אתם מחפשים בדיוק ולהתאים את המוצר הסופי לזה שאליו שאפתם. תגי יחידה? סמלי יחידות? חיילות צה”ל ברקמה? פנו לרקמה ממוחשבת – המרכז הישראלי לשירותי רקמה ודיגיטציה אונליין, אנחנו רוקמים לכל החיילות– ורוקמים את זה טוב…

Call Now Buttonצרו קשר