כובעים עם רקמה

כובעים

  • זקוקים לכובעים עם לוגו לקידום ומיתוג העסק?
  • רק אצלנו מחיר הכובע כולל את רקמת הלוגו!
  • מלאו עכשיו את הטופס,והכובעים כבר בדרך אליכם.

אחד מהפריטים המקובלים והנפוצים ביותר לחלוקה לקבוצות גדולות לצורך זיהוי או יצירת “אחוות יחידה” הוא הכובע – וכנראה לא במקרה. ליצירת פריט אחיד לקבוצה גדולה הכובע לא מצריך התאמת מידות או התעסקות מיותרת בפרטי התאמה אישית. אבל אם כבר חושבים על הענקת כובע מצחיה לקבוצה גדולה כקטנה. רקמה של לוגו על כובע מצחיה או מכל סוג אחר,היא פתרון עמיד ואיכותי יותר מאשר הדפסה על כובע. עם רקמה ממוחשבת, להבדיל מהדפסה על כובעים, היא עמידה בכביסות ומשדרת יותר איכות.

כובע מצחייה עם רקמת לוגו מרהיבה ימשוך כל אחד לחבוש אותו ולא ייזרק בין עשרות הכובעים האחרים בארון. אנו ברקמה ממוחשבת נרקום עבורכם על כובעים כל מה שתחלמו עליו – כובע עם רקמה פשוטה, כובע עם לוגו לקידום מכירות, כובע עם סמל, לוגו של מקום עבודה, טקסט, דמות מצוירת, כל מה שתבחרו. עם רקמה ממוחשבת אתם מוזמנים לחשוב ולתכנן בגדול. לא רק עוד רקמת אותיות פשוטה ונדושה, אלא אינסוף אפשרויות מרהיבות.

אנו נאפשר לכם להפתיע את חבריכם לטיול המאורגן, העובדים שלכם ובעצם כל אחד שתרצו ולהנות מעיצוב חדיש, מפתיע ובעיקר מקורי על כל סוגי הכובעים.

הדפסה על כובעים – אאוט, ריקמה על כובעים – אין

כל סוגי הכובעים, כובע המצחייה הפשוט ביותר ועד לכובע ייצוגי ואיכותי לאירוע מיוחד וחד פעמי היא המומחיות שלנו. אנו נעזור לכם לבחור את סוג הכובע, הרקמה המתאימה לו ביותר, הצבעים והגודל, ומובטחת לכם יצירת אמנות של ממש כי אנו ברקמה ממוחשבת הופכים גם את כובע המצחייה הפשוט ביותר לפריט מבוקש, מקורי ויפה.

רקמה על כובעים? רקמה על כובע מיצחיה?

אנחנו ברקמה ממוחשבת – המרכז הישראלי לרקמה ודיגיטציה אונליין, רוקמים לכם על הכובע, ורוקמים את זה טוב… מתכננים פעילות לעובדים לצורך גיבוש? העניקו לכל משתתף כובע רקום עם לוגו חברה.

כובע עם רקמה

Call Now Buttonצרו קשר