רקמה על מגבות

מגבת רקומה – מגבת עם הקדשה

  • שלל רקמות מרהיבות על מגבות כמתנה אישית, מתנות מקוריות ורקמות לפי הזמנה אישית.
  • עצבו מתנה אישית מרהיבה ברקמה על מגבת, מגבת מיוחדת ליקיר או יקירה מיוחדים.
  • הזמינו והמתנה כבר בדרך אליכם.

מגבת ועליה ריקמה יפה ואיכותיות היא מתנה אישית ושימושית לכל הדעות. מגבת היא פריט שימושי ליום יום והכרחי לכולנו וכשהיא ניתנת כמתנה אישית עם הקדשה רקומה, היא הופכת גם למצרך מבוקש. מאז ולעולם מגבות רקומות הן הלהיט במתנות, ואם תפעילו את הדמיון והיצירתיות, תוכלו בעזרת רוקמת החלומות שלנו לרקום הקדשה אישית מלווה בדוגמא חלומית על מגבות איכותית ביותר.

עם מתנה אישית ויחודית זו תצליחו תמיד לחדש ולהפתיע. רוצים דוגמא מהחיים?

מרכז כושר הנמצא בקאנטרי גדול ומוכר במרכז תל אביב, עבר לפני כשנתיים הגדלה מאסיבית של שטח ושיפוץ רציני שהקפיץ אותו כמה וכמה דרגות כלפי מעלה באיכות ובשרות שהוא נותן ללקוחותיו. כל לקוח שנכנס לראשונה למרכז הכושר המחודש קיבל במתנה מגבת בגודל בינוני עם כיס “קנגרו” לשמירת מפתחות וכמובן ריקמה של לוגו מרכז הכושר רקום עליה. התגובות היו מדהימות. מתנה לכאורה מוכרת ולא מפתיעה במיוחד, הפכה לשיחת היום ומאות מתאמנים התגאו בה.

ניתן לרקום על מגבת פרט ללוגו כל מסר שתבחרו, וחשוב שהמסר יהיה כזה שימשוך את מקבל המגבת להשתמש בה שוב ושוב. אבל לא מספיק כמובן שהרקמה על המגבת תהיה יפה ועם מסר ברור, רצוי שהמגבת עצמה תהיה איכותית ומלטפת, בגודל הנכון, פרקטית ונוחה. בחירת מגבות בגודל הנכון, בטקסטורה הנכונה (רכות ומפנקות), ועם הריקמה היצירתית והאיכותית ביותר בעלת הגימור המושלם, היא שתבטיח לכם שהמתנה שתיתנו תיחשב למוצלחת מתמיד. מגבת רקומה?

הקדשה אישית ומרגשת על מגבות רקומות? פנו לרקמה ממוחשבת – המרכז הישראלי לרקמה ודיגיטציה אונליין. אנחנו נרקום לכם על המגבת, ונרקום את זה טוב…

מגבות עם רקמה

Call Now Buttonצרו קשר