שירותי גרפיקה ועיצובי רקמה בלעדיים

שירותי גרפיקה ועיצוב לרקמות יודאיקה – רקמה ממוחשבת

מעוניינים באיכות שלא הכרתם ברקמה? מחפשים בנרות דוגמאות חדשות? זקוקים לעיצוב גרפי ברמה הגבוהה ביותר? רוצים להפתיע את הלקוחות שלכם?
מומחית בתכנון ופיתוח דוגמאות לפי דרישה, עיצוב והפקת דוגמאות רקמה בלעדיות, תכנות קבצי דיגיטציה ברמה הגבוהה ביותר –  15 שנות נסיון בעצוב רקמות ליודאיקה, סודיות ואתיקה מקצועית מובטחת.
התקשרו עכשיו 054-750-4593 לתאום פגישה.

מגוון מוצרי יודאיקה רקומים בעיצובים מרהיבים וייחודיים. מוצרי יודאיקה פופולאריים ומבוקשים: תיק לתפילין ולטלית, כיסוי / מעיל לספר תורה, פרוכת לארון הקודש, מפות רקומות לשבת ופסח ועוד.

המרכז הישראלי לרקמה ממוחשבת מציע את כל שירותי הרקמה החל משלב התכנון ועיצוב דוגמאות הרקמה וכלה בשלב הדיגיטציה ועובדת הרקמה עד לקבלת המוצר הסופי.לא חסרות סיבות טובות להשקיע ביקיריכם או באירוע הקרוב ללבכם.

בר מצווה, חתונה, הכנסת ספר תורה ועוד אירועים נוספים משמחים בחיינו כעם יהודי, הן סיבות מספיק טובות להשקיע במתנה מיוחדת, מרגשת ובעיקר איכותית. אנו ברקמה ממוחשבת נכין עבורכם כל פריט ועליו רקמה ממוחשבת של יודאיקה בו תחפצו להעניק ליקיריכם.

אנו מייצרים רקמה משובחת על גבי מעילים לספרי תורה, תיקים לטלית ו/ או לתפילין, נרתיקים לתפילין, פרוכת לארון הקודש וכל מוצר נוסף שתבחרו להעניק כמתנה שהיא טובה לכל החיים. מוצרי יודאיקה לאירועים חשובים בארץ אלא מתקבלים באהבה והתרגשות אצל יהודי התפוצות. ברקמה ממוחשבת עיצוב ברמה הגבוהה ביותר של מוצרי יודאיקה היא כבר עניין של מסורת.

מאות דגמים שונים של קישוטים יהודיים עומדים לרשותכם לבחירה, ואם גם בתוכם לא מצאתם בדיוק מה שחיפשתם או שרציתם לרקום דווקא הקדשה אישית נוגעת ללב, הרי שאנו ניצור עבורכם את הפריט עליו חלמתם ושאין שני לו. ברקמה ממוחשבת – המרכז הישראלי לרקמה ודיגיטציה, אנחנו מעצבים ורוקמים ליודאיקה ועושים את זה טוב…

דוגמאות רקמה, עיצוב רקמה ממוחשבת, גרפיקה לרקמה ממוחשבת, דיגיטציה לדוגמאות רקמה ממוחשבת

Call Now Buttonצרו קשר