רקמה על תיקים

רקמה ממוחשבת, המרכז הישראלי לדיגיטציה ורקמה.

מתמחים בעבודת רקמה על תיקים לחברות, ארגונים אזרחיים וצבאיים, יצרני אופנה, מועדוני ספורט ופרטים. אנו מציעים לכם עבודות רקמה איכותיות ברזולוציה גבוהה. לפרטים, הצעות מחיר והזמנות צרו קשר בטלפון: 054-750-4593 או דרך טופס צור קשר.

רקמה ממוחשבת, המרכז הישראלי לדיגיטציה ורקמה. מתמחים בעבודת רקמה ממוחשבת על תיקים לחברות, ארגונים אזרחיים וצבאיים, יצרני אופנה, מועדוני ספורט ופרטים. אנו מציעים לכם עבודות רקמה איכותיות ברזולוציה גבוהה. לפרטים, הצעות מחיר והזמנות צרו קשר בטלפון: 054-750-4593 או דרך טופס צור קשר.

רקמה על תיקים – BMW

עבודת רקמה על תיקים איננה עבודת רקמה “רגילה”, בניגוד לרקמה על חולצה, מכנס או סינר, עבודות רקמה על תיקים דורשות מיומנות וציוד מיוחד, כאשר רוקמים על בדים “רגילים” יש צורך בקצב תפירה סטנדרטי ומחט סטנדרטית, כאשר רוקמים על בדים עבים יותר, יש צורך להשתמש במחט עבה יותר, חזקה יותר, וקצב העבודה נמוך יותר, וכך נגיע לעבודה באיכות גבוהה גם כאשר מדובר ברקמה על תיקים.

תיקי אופנה ותיקים ליומיום קיימים אלפי דגמים של תיקים בעיצובים שונים וגדלים שונים אשר מתאימים לכל אחד ואחת מאיתנו. תיקים הם פריטי אופנה אשר משמשים אותנו על בסיס יומיומי החל מגיל צעיר מאוד ועד לגיל זקנה, לדוגמא: תיק לגן, תיק בית ספר, תיק לחוג, תיק לחדר כושר, תיק אלגנטי ליציאה, תיק לעבודה וכו, על הרוב המוחלט של התיקים ניתן לרקום ולהפוך את התיק היומיומי לתיק אישי וייחודי.

כיום ניתן לרקום על כל סוגי התיקים מבלי לפגוע באיכות התיק. תיקים מבד (אריגי ניילון), תיקים מבד פשתן, תיקים מעור, תיקים דמוי עור וכדומה, אם ברצונכם להעניק מתנה מקסימה, איכותית וייחודית לחבר או בן משפחה או סתם לפנק את עצמכם בתיק עם רקמה, פשוט תבחרו את סוג התיק שתרצו לרקום עליו, דוגמת הרקמה ואת השם של אותו אדם, התקשרו אלינו לרקמה ממוחשבת ואנו נשמח לרקום עבורכם את המתנה שתישאר לעוד שנים רבות.

רקמה על תיקים עבור קד”מ ופרסום

במגזר העסקי כבר שנים רבות שמשתמשים ברקמה ממוחשבת על תיקים ככלי קד”מ ופרסום לעסקים. בעלי עסקים רבים וחברות גדולות מחלקים לעובדים ולספקים תיקים עם לוגו או סמל החברה כמתנה בימי גיבוש או בכנסים. מתנות אלו מעניקות לעובדים תחושת גאווה ושיוך לאותו עסק/חברה ומחזקים את נאמנותו של העובד למותג.

כאשר העובד, ספק או בן משפחתו משתמשים בתיק הרקום עם סמל או לוגו החברה הם יוצרים פרסום שקט ויתרון שיווקי לאותו בית עסק/חברה. לכן עסקים רבים מעדיפים לחלק מתנות אלו לעובדים ומוסיפים מוצרים ממותגים אחרים כמו כובעים עם רקמה, מגבות, חולצות ועוד.

רקמה על תיקים - כחולרקמות פופולריות על תיקים ישנם תקופות בחיינו שאנו משתמשים בתיקים מסוימים על בסיס יומיומי, לכן כאשר אנו מקבלים מתנה תיק עם רקמה אישית או לחילופין אנו אלה שבוחרים לרקום על התיק את שמנו, אנו יוצריים ייחודיות לתיק לדוגמא:

  • תיק גן עם שם הילד – תיק אשר משמש את ילדינו בתקופת הגן והקייטנה אשר בו מאחסנים בגדים להחלפה, מוצצים, אוכל ועוד.
  • תיק בית ספר – תיק גדול אשר מלווה את הילד במשך מספר שנים. מכיוון שברוב המקרים האופנה מכתיבה לילד איזה סוג תיק הוא “אין”, ניתן לראות שרוב התיקים באותה כיתה דומים, ולכן רקמה של שם הילד על התיק תבדיל את התיק משאר התיקים.
  • תיק לגיוס – תרמיל גב אשר מלווה את החייל מיום הגיוס ועד השחרור. בדרך כלל רוקמים את השם המלא של אותו חייל עם סמל היחידה אליו הוא משתייך.
  • תרמיל לטיול אחרי צבא – על התרמיל רוקמים באנגלית את שם המלא של המטייל ומספר טלפון או כתובת לשליחת התיק במקרה והתיק אבד.
  • תיק עבודה – ישנם סוגים שונים של תיקי עבודה. בתיקים אלו רוקמים את ראשי התיבות של אותו אדם (בד”כ נהוג במשרות יוקרתיות).

רקמה על תיקים היא אומנות, אל תתפשרו על מקצוענות וניסיון, כך תוכלו להיות בטוחים שתקבלו רקמה איכותית, מדוייקת וברמה גבוהה. אנו ברקמה ממוחשבת מציעים לכם שירותי רקמה על תיקים, כובעים, חולצות ומוצרי טקסטיל אחרים ברמה גבוהה עבור לקוחות עסקיים ופרטיים.

אם גם אתם רוצים לקבל תוצר מושלם ואיכותי התקשרו עוד היום לטלפון: 054-7504593 או דרך צור קשר באתר.

צרו קשר