עיצוב דוגמאות רקמה

עיצוב וגרפיקה לרקמה – יוצרים יש מאין…

יש לכם רעיון מהמם לעיטור ברקמה ממוחשבת? מעוניינים בעיצובים בלעדיים וחדשניים, הנרקמים במיוחד עבורכם? חולמים על עיטורי רקמה אבל לא בדיוק יודעים איך מתחילים?

עם פתיחת רקמה ממוחשבת – המרכז הישראלילדיגיטציה, אין קל מזה! אם הנכם מעצבים בעצמכם, תוכלו לשלוח קובץ או פקס של העיטור בו הנכם חפצים או אפילו להגיע לפגישה אישית פנים אל פנים (קפה ועוגיות עלינו). בסטודיו שלנו תהנו משירות אישי ולבבי הכולל: שירותי גרפיקה, יעוץ מקצועי, שירות דיגיטציה ושירות רקמה ובקרה עבור הדוגמא הראשונה.

ואם מסיבה כלשהי תרצו לדלג על שלב העיצוב, נשמח להציג בפניכם מאות דוגמאות ייחודיות עבור רקמה ממוחשבת, פרי פיתוח שלנו, המתאימות למוצרי יודאיקה או לפרטי אופנה שונים, החל משמלות כלה וערב, דרך חולצות מעוצבות לגברים ועד לאופנת נוער ילדים ובגדי תינוקות.

עם רקמה ממוחשבת – המרכז הישראלי לדיגיטציה, לא תפסיקו ליצור ולייצר. התוצאות המרהיבות מתקבלות כל כך בקלות ובמהירות, שפשוט קשה להפסיק. צרו קשר כבר עכשיו ותנו לנו לרקום לכם חלום למציאות…

עיצוב דוגמאות רקמה לשמלות כלה

אם הנכם מעצבי שמלות כלה או אופנאים מוכשרים ובאמתחתכם רעיונות יפהפיים לעיצובים רקומים, אך אין לכם שמץ של מושג כיצד לממש זאת, הרי שעם פתיחת רקמה ממוחשבת – המרכז הישראלי לדיגיטציה, תוכלו לשלוח קובץ או פקס של העיטור בו הנכם חפצים או אפילו להגיע ישירות עם ספר הסקיצות שלכם (אל תדאגו, לא נציץ בלי רשות) ולקבל הנחיה ברורה, צעד אחר צעד, עם המון סבלנות והבנה עמוקה של המטריה, כיצד להפוך את הרעיון הדו מימדי שלכם לרקמה של ממש.

 

סקיצה
הדמיה
רקמה סופית

עיצוב דוגמאות רקמה ליודאיקה

בעלי עסק לחפצי יודאיקה? “מחפשים בנרות” עיצובים מקוריים שאין לאף אחד אחר? הרי שעם פתיחת רקמה ממוחשבת – המרכז הישראלי לדיגיטציה, תוכלו להפתיע את הלקוחות שלכם (ולא פחות מכך, גם את המתחרים), עם עיצובים חדישים ומרהיבים יותר, כל יום מחדש!

כדאי שתדעו, כי עשרות מהדוגמאות הפופולריות ביותר, ש”רצות” כבר שנים בעולם היודאיקה, עברו תחת ידיה המנוסות של אולגה- מעצבת הבית שלנו, עוד כשהייתה שכירה ורבים מבעלי המפעלים, לאחר ש”טעמו” מהמקצועיות שלה, לא הסכימו להתפשר על שום תחליף!

סקיצה של טלית
הדמיה של כתר
טלית קטיפה
Call Now Buttonצרו קשר