רקמה על מדים

בעלי עסקים וחברות, אם הנכם מעוניינים לרקום על גבי מדי העסק, או מעוניינים לשמוע על התהליך והאפשרויות העומדות בפניכם, המרכז הישראלי לדיגיטציה ורקמה ממוחשבת, מזמין אתכם ליצור קשר ולקבל שירותי ייעוץ לרקמה על מדים ובגדי עבודה ייצוגיים, את נרקום עבורכם את לוגו או את סמל החברה. להזמנת רקמה על מדים ולפרטים נוספים צרו עימנו קשר בטלפון: 054-750-4593 או דרך צור קשר באתר.

רקמה על מדים – הפנים של העסק

רקמה על מדים VS הדפסה על מדים

רקמה ממוחשבת על מדי עבודה בצבעיםמדי העבודה שלנו נמצאים בשימוש יומיומי, לכן, מספר הכביסות למדי עבודה גדול משמעותית ממספר הכביסות לבגדים האחרים שיש לנו בארון, לזמן נתון, עובדה זו משמעותית מאוד עבורנו בבואנו לרכוש בגדי עבודה ואף לרקום עליהם, חובה להתאים את איכות הבד לשימוש, לכן נשתמש בבגדי עבודה ומדים איכותיים שלא ידהו, וסיבי בד שלא יחלשו גם לאחר כביסות רבות. בדומה למדים גם סמל ו/או לוגו החברה צריכים להיות איכותיים וחזקים.

היתרון הגדול של רקמה על פני הדפסה, הוא, שרקמה איכותית תראה טוב גם לאחר שנים רבות וגם לאחר מספר כביסות גדול מהנורמה, רקמה איכותית תשמור על צורתה גם אחרי כביסה וייבוש. לעומת הדפסה (שב”כ) אינה מחזיקה מעמד לטווח הרחוק, ברוב המקרים היא דוהה או מתקלפת.

לכן רקמה על מדים היא הפתרון הטוב ביותר עבור בתי עסק, מפעלים וחברות.

לא יודע באיזה צבע לרכוש את הביגוד? רוצים שצבע הבגד יתאים ללוגו או לסמל החברה? צרו איתנו קשר ואנחנו ספק לכם הסבר, מה הולך עם מה, מה כדאי ומה לא, וכמובן גם מה לא אפשרי.

דוגמאות לשימוש נפוץ ברקמה על מדים

רקמה על מדים פופולרית מאוד בקרב עסקים אשר מספקים לעובדים מדי עבודה. עסקים אלו בדרך כלל מעוניינים בתלבושת אחידה לכל העובדים, לפניכם רשימה של חברות ועסקים שונים המספקים מדים עם לוגו או סמל החברה רקום:

  • תחנות דלק – מספקים לעובדים חולצות פולו, כובעים עם לוגו רקום ועוד, את מנהלי התחנות תזהו לפי החולצה המכופתרת אותה הוא לובש, זוהי דוגמה מובהקת ליצירת מעמדות בין עובדים על ידי אופי הביגוד.
  • חברות משלוחים – בישראל עובדות מספר חברות משלוחים בינלאומיות שמספקות ביגוד מלא לעובדים, וכמובן, על פני כל הביגוד ממותג לוגו ו/או שם החברה.
  • בתי מלון – מספקים לעובדים חולצות מכופתרות ו/או חולצות פולו עם לוגו רקום, אורחי המלון ידעו לזהות את עובדי המלון בקלות על ידי המדים.
  • מוסכים – מספקים רקמה על סרבל עבודה, כובעים וטישרטים, ישנם מקומות עבודה רבים בהם נדרש לספק מדים, לדוגמא, במוסכים, ומקומות נוספים בהם הבגדים נהרסים מהר, מקובל לספק בגדי עבודה, ואם כבר מספקים בגדי עבודה אז למה לא למתג אותם….
  • יש עוד מקומות עבודה רבים כגון: סופרים, חברות ליסינג והשכרה, חברות שמירה ועוד, שמספקים ביגוד לעובדים, וכמובן שיש יתרון עצום (בתחום הקד”ם), לבגדי עבודה ממותגים.

המרכז הישראלי לרקמה ממוחשבת מספק שירותי רקמה לבעלי עסקים, ארגונים וחברות. אנו רוקמים על מדי עבודה, חולצות, כובעים ועל כל מוצרי הקד”מ. להזמנת רקמה על מדים ולפרטים נוספים צרו קשר בטלפון: 054-7504593 או דרך צור קשר באתר.

 

צרו קשר