קד”מ ופרסום

בגדי עבודה ומדים עם רקמה – החגיגה הגדולה מתחילה!

בגדי עבודה ומדים עם רקמה – החגיגה הגדולה מתחילה!

קד"מ ופרסום - רקמה על חולצות היהלום שבכתר אחזקה

מנהלים עסק? יש לכם עובדים? רוצים לחזק את המותג שלכם וההשפעה על הלקוחות? ציידו אותם במדי יצוג רקומים: בגדי עבודה, חולצות, סינרים או כובעים עם שם החברה, הסמל והסיסמא ברקמה ממוחשבת ולא תאמינו עד כמה המכירות שלכם יעלו.

קד”מ ופרסום – הפרטים הקטנים שעושים אתכם גדולים!

אין זה משנה אם הנכם מנהלים קייטרינג בייתי, חברת הובלות, דוכן פלאפל או חברת תקשורת המונה מאות עובדים, מחקרים מוכיחים מעל לכל ספק, כי למדי חברה אפקט פסיכולוגי מצטבר, הן על הלקוחות ולא פחות מכך על העובדים, המחזקים את הנאמנות וההזדהות עם המותג. לכן, אל תהססו, הזמינו כבר עכשיו מדים עם רקמה ממוחשבת ותקדימו את המתחרים שלכם!

מפיקים? למה לשלם יותר כשאפשר הרבה פחות?

מפיקים מדים רקומים ביחידות בודדות, במאות או באלפים? מתרוצצים בין היבואן למתפרה ולמפעל הרקמה? נאלצים לשלם לא מעט על קובץ הדיגיטציה (הגלופה) לרקמה?

לא עוד! מהיום, עם רקמה ממוחשבת– מרכז הדיגיטציה הישראלי במיקור חוץ on-line , תוכלו להזמין אונליין, 24 שעות ביממה ובלי לזוז מהכסא, קובץ דיגיטציה ברמה הגבוהה ביותר בארץ, המבטיח לכם רקמה ממוחשבת צפופה, עשירה ומדוייקת, במחיר זול בהרבה לעומת מה ששילמתם עד כה!

רק שילחו דוגמת לוגו, ציינו את הצבעים גודל ומיקום הרקמה וקבלו תוך 24 שעות, קובץ מקצועי ומוכן לרקמה ממוחשבת, עבור כל מכונת רקמה ממוחשבת (אפילו בסין).

מעצבי תערוכות? בעלי משרד פרסום? “נרקום” לכם רעיון פיצוצי!

משתתפים ביריד מקצועי? מפיקים תערוכת ענק וזקוקים למדי יצוג רקומים בלוגו החברה? מתכננים חלוקת כובעים וחולצות עם לוגו החברה ברקמה ממוחשבת? זקוקים לרעיונות למוצרי קידום מכירות, שלא חשבו עליו קודם? (וכמובן, שכל הפריטים הללו דחופים לכם עוד ל”אתמול”, נכון?…) שימו לב! החגיגה הגדולה מתחילה עכשיו!

רקמה ממוחשבת על גבי כובעים, מקטורן לשפים, סינרים לקייטרינג, מדי מלצרים לאולמות ארועים, חולצות, תיקים, עניבות, צעיפים, מפות, דגלים וכל העולה בדמיונו של איש הקריאייטיב שלכם אפשרי מבחינתנו (כמעט).  ושלא תבינו לא נכון, גם רקמה פשוטה של סמל החברה, תקבל יחס מצויין ותירקם עם מלוא תשומת הלב וההקפדה.

כל מה שתתבקשו לעשות, זה פשוט להכנס אל הגלריה שלנו, לבחור את סוג ואופי הרקמה, את הצבעים, הפריט על גביו תירקם וכמויות, למלא את טופס ההזמנה ולקבל במייל חוזר הערכת מחיר עם לוחות זמנים מחייבים. קד”מ ופרסום, כל כך פשוט וקל. איך לא חשבו על זה קודם?

רקמה ממוחשבת עם הפנים לקהילה ולחיילי צה”ל!

ואחרונים חביבים, חיילי צה”ל היקרים שלנו! יש לכם גאוות יחידה? מתארגנים לרקום את סמל היחידה על גבי רצועות נשק, פאוצ’ים, פליזים, כובעים,תיקים ועוד? רקמה ממוחשבת תרקום עבורכם את סמל היחידה על גבי הפריטים, כשאת הכנת הקובץ לרקמה, תקבלו מאיתנו ב ה נ ח ה   מ ש מ ע ו ת י ת !

עם למעלה מחמש עשרה שנות ניסיון בתחום הדיגיטציה, קידום מכירות, פרסום והאירועים, מובילה רקמה ממוחשבת את ענף הרקמה והדיגיטציה לגבהים חדשים ומציבה סטנדרטים שלא היו מוכרים עד כה בשוק הרקמה הממוחשבת.

רוצים לראות דוגמאות? לנסות להעריך כמה השירות יעלה לכם?, יש לכם שאלות נוספות? רוצים ללמוד על רקמה אומנותית? או לקרוא אודות רוקמת החלומות שלנו? הצטרפו גם אתם למאות לקוחות מרוצים, ותנו לרקמה ממוחשבת לרקום לכם מציאות העולה על כל דמיון…

Call Now Buttonצרו קשר