רקמה על חלוק רחצה

רקמה על חלוקי מגבת

  • מתנה מקורית של חלוק מגבת איכותי עם רקמה, מתנה מיוחדת לאנשים שאוהבים להיתפנק.
  • פנקו את יקירכם בחלוק איכותי יוקרתי ושימושי, הזמינו הקדשה אישית על חלוק רחצה איכותי.
  • והמתנה המקורית שלכם כבר בדרך אליכם…

יום הנישואין קרב? יום האהבה? לילד קר כשהוא יוצא משיעורי השחייה ומגבת הרגילה לא מספיקה לו? בגן הילדים סיימו עוד מחזור והקטקוטים עולים כבר לכיתה א? חלוק מגבת או חלוק רחצה עם הקדשה רקומה יהווה מתנה יפהפיה לאירועים כאלה ורבים אחרים. ברקמה ממוחשבת יש לנו מבחר ענק של דוגמאות לשילוב ריקמה על חלוקי רחצה איכותיים מכל הסוגים והגדלים. מלונות יוקרה משתמשים בחלוקי רחצה רקומים לאורחיהם ליציאה מהאמבטיה, בדרך לבריכה או לספא.

אז למה לא להתפנק באחד כזה גם בבית? תסמכו עלינו.

תגיעו הביתה עם חלוק רחצה ורוד לילדה ועליו רקומה “דורה” או ה”בראץ” ועשיתם לה את היום אם לא את השנה! חלוק מגבת עם רקמה היא מתנה מושלמת לכל עונות השנה, שימושי גם בקיץ וגם בחורף, לכל הגילים והמינים, ולכן היא מתאימה גם לרכישה לקבוצות גדולות. אין עובד שיתנגד לקבל מתנה לחג חלוק מגבת ועליו רקומה דוגמת ריקמה אישית, להתפנק איתו בבית או כשיוצאים לחופשה הבאה.

חברות גדולות ומוכרות כגון חברת המכוניות “טויוטה” כבר עשו זאת – אז למה לא אתם? אנשים אוהבים לקבל מתנות בהם הוקדשה מחשבה ולא כאלה שנלקחו מהמדף בחנות לצאת ידי חובה. גם לאנשים שיש להם הכול, חלוק רחצה איכותי רקום ואסתטי, ייחשב כמתנה הולמת, שימושית ומוערכת.

ברקמה ממוחשבת נהפוך כל חלוק מגבת לפריט אופנתי על ידי מקצוענות, דייקנות ובקרה מושלמת בכל שלבי ההפקה – עד לקבלת החלוק עם הריקמה עליו חלמתם.

חלוק מגבת? חלוקי רחצה? פנו לרקמה ממוחשבת – המרכז הישראלי לשירותי רקמה ודיגיצטיה אונליין. אנחנו רוקמים על חלוקי מגבת, ורוקמים את זה טוב…

Call Now Buttonצרו קשר