חולצות עם רקמת סמל חברה

רקמה על חולצות

  • זקוקים לחולצות איכותיות?
  • רק אצלנו מחיר החולצה כולל את רקמת הלוגו!
  • מלאו עכשיו את הטופס, והחולצות כבר בדרך אילכם.

הנה מה שאומרים אילו שכבר השתמשו בשירותנו:

ברקמה ממוחשבת יש לנו ידע ארוך שנים בכל תחום שילובי הרקמה הממוחשבת באופנה ובביגוד. בעיקר ביצירת חולצות רקומות ועליהן מגוון של אלפי דוגמאות רקמה היכולים להשתלב עם הלוגו שלכם או לשדרג את החולצה ללא קשר לסמל החברה.

למעלה מחמש עשרה שנות ניסיון בתחום הדיגיטציה והפקת קבצי רקמה למכונות הממוחשבות, הופכים את רקמה ממוחשבת למובילה בתחום הרקמה והדיגיטציה, תחום אותו הביאו לגבהים חדשים ולסטנדרטים שלא היו מוכרים קודם לכן בשוק הרקמה הממוחשבת.

רקמה על חולצות – אין, הדפסה על חולצות – אאוט.

טרנד הדפסה על חולצות ששטף את העולם בשנות ה 80, הוחלף בטרנד ריקמה על חולצות. רקמה של לוגו על חולצות, להבדיל מהדפסה של לוגו על חולצות, אינה נפגעת בכביסות, עמידה לאורך זמן, איכותית יותר ומרהיבה יותר.

השילוב של רקמה ממוחשבת בעזרת דיגיטציה על חולצות איכותיות, טישרטס, חולצות פולו,לקוסט, חולצות אלגנט, חולצות אוקספורד ופרטי אופנה כבגדי עבודה בכלל, היא המומחיות שלנו.

ברקמה ממוחשבת אנו מבצעים עבודה איכותית ומהירה של חולצות רקומות מכל הסוגים. אולגה טורצינסקי, מעצבת הבית של רקמה ממוחשבת והמומחים העובדים עמה, יעזרו לכם לבחור את החולצה הטובה ביותר מהבד המתאים ביותר לכם אישית וגם ישלבו עליה עבורכם את הרקמה הטובה והאיכותית ביותר.

אצלנו תקבלו גם יעוץ בכל הנוגע לרקמת הלוגו שלכם, כך שתוכלו לדעת כיצד ניתן לשלב את הצבעים של הלוגו ביחס לצבע החולצה שבחרתם. המחשוב המודרני של ענף הרקמה, הפך את מלאכת הרקמה על חולצות ופריטים אחרים ומגוונים לאומנות של ממש, על ידי שימוש מיקצועי בתוכנת הדיגיטציה.

ברקמה ממוחשבת כל תהליך הפקת החולצות הרקומות הוא מהיר, יעיל, איכותי ומדויק ולכן נחסכות מהלקוח ריצות מיותרות הלוך ושוב לתיקונים שיפורים או שינויים. בגלל השליטה המוחלטת בתוכנת הדיגיטציה, נמנעות כל הבעיות מראש.

המומחים של רקמה ממוחשבת יעזרו לכם לבחור נכון את סוג החולצה הרצוי והמתאים ביותר לרקמה, את צפיפות החוטים המומלצת לסוג הבד ממנו עשויה החולצה ואת שילוב הצבעים המנצח שיפיק לכם בסופו של התהליך את המוצר הטוב ביותר לו יכולתם לצפות. באם אתם עדיין מתלבטים בין רקמת הלוגו או הדפסה על חולצות, זיכרו כי בעקרון ידוע כי רקמה על חולצות יקרה יותר מאופצית ההדפסה על חולצות, אך הרקמה הרבה יותר איכותית, הרבה יותר יצוגית, אינה נשחקת או מתבלה בכביסות, אינה דוהה בשמש, וחוטי הרקמה של היום אינם מאבדים את הברק או מורידים צבע בכביסה.

בנוסף הרקמה על החולצה הרבה יותר מרשימה ותעשה את העבודה לזמן ארוך הרבה יותר. כך שבמבחן העלות מול התועלת נראה לי שבעל העסק שיבחר ברקמה על פני ההדפסה יעשה עיסקה טובה הרבה יותר. רקמת לוגו על חולצות? או הדפסות על חולצות? ברקמה ממוחשבת – המרכז הישראלי לשרותי רקמה ודיגיטציה אונליין, אנחנו רוקמים על חולצות, ורוקמים את זה טוב…

חולצת פולו רקומה

צרו קשר